EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-07
18:10:42

Voldemort is back...

...med sina onda synpunkter...

Den karln kan aldrig bestämma sig! nu har han ändrat sig igen gällande diagrammen....fast vi slapp göra om dem...men det var nära!! ARG ARG ARG!!!  men det är massa annat som vi också ska göra om...men men...

vi ska göra en poster också...vår uppgift är att räkna ut hur ofta det måste gå en isbrytare under vinter i en fjord på östkusten som jag inte minns namnet på...slutade med baken *hehe*...men i alla fall så vill man ha båttrafik där och båten kan bara gå igenom 20 cm tjock is...osv osv

på måndag ska vi redovisa rapporten också med en power point och det ska vara 30 min långt...känns tajt att få ihop det på så kort tid nu när man får justera rapporten också....men det löser sig nog...hoppas jag...


sen lite mer bittert för dagen var ju omtentan som gick apa! Var ju massa ord som dom aldrig nämnt som man skulle förklara och massa konstigt...hur tänkte dom lixom då???? jaja...annnars blir det att skriva den ännu en gång....+omtenta på oceanografin...men det väntade jag mig...den är jag inte så orolig för heller....den är ganksa kul å plugga till...

hmm...det var för övrigt 17 grader i mitt rum när ajg vaknade i morse...kallt kallt kallt....och minus grader på väg till skolan...burr!

nämen om man ska ta å göra lite på rapporten innan tvättiden kör igång:)

hare gott så länge

preace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: