EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-26
15:58:25

Lite bitter...

Så var man bitter igen då...den klassiska depritionen har landat...hoppas det går över snart!

Dagen i skolan idag har varit kass...tänkte mest på annat...bara formler som ska omvandlas och krångla...sväde iväg många gånger...

gick en sväng längs avenyn och skulle kolla om jag kunde hitta skor...antingen är dom för stor eller för små eller fula...ska kolla mer...om jag orkar...sen kollade jag på kjolar också...men det var ännu värre....man ska inte kolla på kläder och skit när man inte är mentalt glad...så jag gick bara hem med lite varor från coop...ska testa laktosfri yoghurt och se om det blir bättre också...sen köpte jag makrill i tomatsås...gott att ha på mackan :) fast det luktar kattmat :P
så jag har nu ätit en macka med leverP och en macka med makrill...gott gott

och nu har jag ändrat så nu ska jag träna halv fem så ajg ska snart gå till SATS...istället för en timmes bodypump och en timmes yoga så blir det idag 30 minuter core och 45 minuter cykel...

har en spellista på datorn nu som rullar runt runt nu...den är fantastisk :)

1. Allegria--Cirque du Soleil
2. Daddy´s Gone--Glasvegas
3.Om Du Lämnar Mig Nu--Lars Winnerbäck & Miss Li
4. Innan Mörkret Faller--LArs Winnerbäck
5. Kom Änglar--LArs Winnerbäck & Lisa Ekdahl

superbra låtar...speciellt när man är i lite dålig sinnesstämning :)

nu ska jag börja göra mig i ordning för träning :)

hörs senare

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: