EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-22
15:44:00

Tattoo och Minnen :)

ojojoj...det var ett halvårs vänte tid hos NoFear Tattoo...det trodde jag inte! men ska ringa till City Tattoo också och kolla...hoppas det är kortare där...  :) blev en ganska lång väg hem...och hungrig var jag eftersom lunchen fanns hemma i kylen och inte i min ryggsäck :P men jag klarade mig hem..var lite kyligt ute faktiskt...undrar om det börjar bli minusgrader igen(?)


Så här ska min tatuering se ut iaf :)
(på ett ungefär, tatueraren ritar antagligen om den lite) 


väl hemma så åt jag den otrooligt goda försenade lunchen...köttbullar, morötter(skivade) och makrill i tomatsås...smaskens...men mikron i köket är mysko...den värmer snabbt ibland och långsamt ibland fast man har samma tid och samma värme...fast å andra sidan ser den ut att vara från stenåldern så det är inte så konstigt :P

som jag sa tidigare idag så pratade jag med min kompis Karro igår och fick lite bilder från nian och ettan på gymnaset :) här är två av dem...ganska stor skillnad:P eller hur (?)




Skolavslutning i nian :)



Jag och Karro :D
saknar dig kompis!


Detta är från tvåan :) vi ska ut på vårt första krogbesök :P
Som sagt...jag saknar dig vän :)

ja...det dök upp många minnen när man kollade på bilderna:) det var roligt:) men man uptäcker hur mycket man saknar och det är lite jobbigt när man sitter i sitt lilla rum och inte har något vettigt att göra :(

men men....det går ändå! med vilja så går det mesta :)

hare gott så länge

peace out
Kommentar:
2009-01-22 @ 20:32:08
#1: Syster

Läcker tatuering :D och jag minns knappt den tiden när du hade långt hår :S

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: