EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-23
21:23:20

träning....skööönt =)

det var ju då cykel och core idag :) det var väldigt kul :) hade träningskänsla idag...inte den här  "är det över snart" utan det var bara positivt även om det var asjobbigt! det nya core-passet är dödligt för magen...det svider som fasen i musklerna...men det är skööönt :) så det var då en timme allt som allt och jag gick hem med en bra känsla :)

sen har jag ju läst lite i min bok....den är så spännande! har kommit typ hälften nu och nu börjar det hända lite saker :) och så är det bilder med mitt i boken också...på Aileen och lite av hennes familj och så...det var roligt...

nu ska jag gå igenom djuphavscirkulationen igen så att den verkligen sitter...sen kanske det blir lite mer läsande om Aileen...kanske...om jag inte somnar :P



OBS! Glasvegas med Daddy´s gone  är superlativt bra!!!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: