EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-12
14:08:11

Regn, regn och mer regn...

...ungefär så har dagen sett ut fram till nu och kommer väl göra det hela dagen...om man ska lita på prognoserna...av tidigare erfarenhet så kanske man inte ska lite fullt ut på dessa ;P

men dagen började väääldigt segt! det var kallt i mitt rum och i sängen var det väldigt varmt...vem vill gå upp då (?) men upp kom jag och till skolan kom jag...där väntade redovisning....konsitgt nog var jag inte så nervös...blev lugn av att alla andra var så nervösa (?)(skumt) jag hatar nämligen att stå inför folk och prata...men allt gick kanon och vi höll tiden en halvtimme väldigt bra och...ja...vad finns det mer och säga...vi var bäst helt enkelt :P

sen var det att ta sig hem i regnet...men som tur var bröt inte spöregnet ut förrän jag kommit innanför porten...tur, tur, tur....och nu sitter jag här och letar lite fakta om Slätbaken som är en fjord vid Norrköping typ...vi ska göra en poster om den...tror jag har nämnt något om det tidigare...men iaf så ska vi räkna lite på isbildning där och se om det måste gå en isbrytare där på vintern om man vill ha färjetrafik...låter inte så svårt och Voldemort kanske inte behöver heta Voldemort längre då han kanske är mer hjälpsam på detta området...han har ju faktiskt professor inom detta...men vi får se :P

men som sagt...ska kolla lite bakrundsfakta om Slätbaken...och sen kanske läsa lite i min nyinförskaffade bok..."Alias Monster" av Sue Russel...handlar om Aileen Wournos...USA:s första kvinnliga seriemördare...väldigt bra! har sett filmen också och gjorde ett arbete om henne i gymnasiet så blev ju hur glad som helst när jag hittade boken :P

kanske att jag börjar lite smått och pluggar till omtentan det 24:e...Mia och jag ska sätta oss med det nästa vecka och köra riktigt intensivt...men kan ju som sagt tjuvstarta lit ;P

har några timmar innan jag ska gå till SATS och köra första träningspasset för iår :P  Bodypump och Yoga :D ska bli sketroligt!!  :D:D

så...men haare så gott så länge

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: