EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-24
07:50:00

Mysfrukost och mental uppvärmning

mmm...got med frukost,,,,sitter nu här och förbereder mig mentalt till tentan med lite havregrynsgröt med frysta (tinade) bär och en stooor kopp te...som alltid ;P   två lingongrovor med leverpastej :D gott gott gott :) känns väldigt bra faktiskt...allt det som varit på de gamla tentorna och så kan jag nu :) och räkneuppgifterna kan inte se ut på så många olika sätt så där känns det bra också :)  och tro det eller ej men djuphavscirkulationen sitter som en smäck :) skulle kunna dra den nu men tror att det kan bli tråkig läsning :P men det är cooolt! :P

så en stadig uppladdning innan promenaden till vagnen börjar...ja för jag tänkte vara lat idag...mitt kort funkar ju och det ösregnar ute...så jag tvekade inte en sekund i mitt beslut :P

ska väl ta och fixa utseendet nurå kanske...dölja tröttheten :P

ha en bra dag :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: