EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-24
11:40:34

lathet straffas!!

tänkte ju i morse att guu så skönt att ta vagnen när det regnar så mycket att man itne vill gå ut...lite lat så...men eftersom jag alltid går så tyckte jag att jag kunde vara värd det...

men tjifick ja...vagnen som skulle ha kommit 8.28 kom 8.46 och medförde att jag missade 6:an vilket i sin tur medförde att jag kom sent till tentan....visserligen bara tio minuter men det var nog så irriterande! och så när jag satt och väntade på 6:an så upptäcker jag att jag glömt legget...då får man egentilgen inte skriva tenta...men hon var snäll och lät mig göra det ändå :) så TACK till tentavakten!!

tentan gick hyfsat...fick flumma på endel frågor...hade lixom ett svagt minne av vad rödlera var men kunde inte placera den bland alla andra olika sediment som finns....frågorna var inte som den tidigare tentan och inte som den som fanns på internet heller...lite bitter blev man ju över det men tror att det kanske, kanske gick bra :)
hoppas hoppas!!!

så...nu ska jag väl raffsa igenom kylen och se om det finns något ätbart och sen ska jag ta tåget till Patrik<3
hoppas att vagnen inte är försenad denna gång!!

ha en bra dag :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: