EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-30
23:50:04

Klättring, skoskav och Valkyria

så..då var denna dagen i ända och det har hänt ganska mycket...vi har då varit och klättrat i ungefär tre timmar...fast vi klättrade inte hela tiden jag klättrade sammanlagt två väggar :P klarade en hel och sen två halva...endel hade ju så skumma grepp som absolut inte ville vara greppbara så det var lite jobbigt:P men det var kul som attan :P

sen så gick vi tillbaka hem och jag hade ont i fötterna eftersom alla skor utom converse ger skavsår i början :P i började göra lite tacos och sen kom Johan (Matildas <3) och vi åt och åt tills magarna var överfulla :P sen begav vi oss in till "da city" och gick på bio....vi blev hämtade av Matildas kompis Mårten...vi gick på filmen Valkyria som enligt mig var sådär....man visste ju hur det skule sluta:P

den handlade om Nazist Tyskland och om en kupp som skule ta livet av Hitler...och det visste man ju att det skulle misslyckas eftersom man haft endel historia genom sitt korta liv...den första biofilm som jag nästan somnade på...det är kasnke inget att stoltsera med...men med tanke på att allt typ skakade när planen flög och när bomberna föll så lyckades jag hålla ögonen öppna :P

jaja...nu är vi i alla fall hemma och jag jämrar mig över mina stackars fötter :P men det går nog över :P hoppas jag...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: