EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-12
21:26:47

jobbigt värre...

...var det med träning idag :P
har inte tränat på typ en månad :S   visst...nån promenad har det ju blivit men nu tänkte jag sätt igång SATS-träningen igen....

idag var det då bodypump och yoga...och shit vad jobbigt det nya bodypump programmet är! fast det visste jag egentligen innan...bara det att jag glömt bort hur det var...

yogan var som vanligt men efter det där bodypump-passet var jag ju helt slut...men det var sköööönt :D

i morgon tänkte jag testa "afro-dans" ...det är något nytt som dom infört nu...verkar skoj :D mer om det kommer väl i morgon :P

blev inget med plugg idag heller...laddade hem 5:e Harry Potter filmen i stället :P och kollade på den:P och läste lite io min bok och pratade med Patrik<3 :D

men nu SKA jag läsa lite till tentan!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: