EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-29
16:00:32

Helt otroligt!! 39:or!!

en lite vinglig föreläsning var det idag...vaknade ur dagdrömmarna lite då och då och förstod absolut ingenting av vad han snackade om så jag hamnade i den andra världen igen och igen..väldigt obra egentligen dårå...men det var bara en kort föreläsning idag...slutade tolv och då var nästa destination Nordstan :) skulle kolla efter en ny plånka, skor, underkläder, kjol...tror inte ajg missat något nu...och allt fick en avcheckningsprick på min lista :D det som jag är mest lycklig med det är skorna :D för där händ något som inte hänt sen jag gick i sjuan tror jag...jag kunde ha storkek 39!!!!!!!!

det var så att jag provade ett par skor som var jätte jättefina och som jag tyckte mycket mycket om men så var det så lång kö så jag kollade runt lite till och då såg jag dem!! den var bara ren tur att jag tittade lite extra på dem...annars hade jag inte sätt att de såg stora ut för att vara 39:or...men jag provade för kul skull och jag kunde ha dem!!!!  :D:D`

tog en promenix till Komplett också för att hämta ut en grej till Patrik<3....det är inte så långt...till det stora posthuset vid stationen bara...men med massa kassar...och skokassen var inte liten vill jag lova...så var det lite jobb :P men fram kom jag och tillbaka med :)

så nu sitter jag här igen framför min dator och gör egentligen ingenting...äter lite och dricker te i massor bara :P

har packat nästan allt som jag ska ha med till systeryster:) tåget går 18:02 så jag har lite tid på mig fortfarande :P
får se hur det blir med bloggandet under helgen...men tror att jag hinner det med:P

hare fint

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: