EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-11
18:40:18

Helgen :)

Så...då var man tillbaka i Gbg igen då...helgen har varit superlativ :D 
igår blev det inte så mycket gjort...kollade på Harry Potter 1 och 2 och det blev en ganska så tidig kväller...hmm...idag så gick vi upp vid tio och det hände inte så mycket...tittade på TV och sen spelade Patrik lite WoW och jag kollade mer på TV...sen så lärde han mig Guitar Hero och jag fastnade direkt...det var mkt rooolit :D:D

Nu sitter ajg alltså här i rummet igen och är lite smått hungrig...ska ta mig ner till köket och se om kylen inehåller något omögligt, ätbart. Lite tomt nu när Mia hämtat sina saker...mycket mer plats :P
ska till Mia snart och kolla igenom redovisningen snart...eller så blir det hos Amelie...dom skulle höra av sig :) hoppas det är hos Mia för då får jag se hur det ser ut hos henne :P

men det var väl allt för denna gång :)

hare gott så länge:)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: