EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-26
21:08:23

En bra avslutning på dagen

å vad skönt det var att träna :) ska börja köra core och cykel på måndagarna istället...det var mycket roligare :) eller jag kanske kan varva :P för yogan är rolig och det känns så bra efteråt! vill inte sluta med det...sen ska jag börja köra bodypump på tisdagar istället :)  torsdagarna har jag tänkt förtsätta med core och cykel..för det är en bra tid och det är lagom långt :) ska testa lite nu och se var som känns bäst...verkar vara så att man måste ändra ibland för att inte tröttna :P så nu ska vi se hur det går...

När jag kom hem satte jag mig ner och tog det lite lugnt först och sen snörade jag på mig mina superbästa gympaskor och for till ica maxi och handlade lite ...dom har müsli där som man kan göra själv och det tycker jag är så roligt och sen är frukten mycket billigare där :) sen köpte jag havremjölk också...tror som sagt att jag är känslig mot laktos...men ska se om det blir någon bättring nu :) hoppas på det :)

har kollat igenom dom där ekvationerna och det kanske börjar lossna lite nu...ska repetera mera sen... :) ska läsa i min bok också...den var jättekonstig igår...läste inte det kapitlet så noga...fattade inte vad det handlade om riktigt...hoppas på något mer begripligt i dagens kapitel :)

så...men nu ska jag kanske sitta här lite till och drick upp mitt te...(dagens tredje mugg=1,5 liter) gott gott gott :D sen blir det att lägga sig och läsa...köpte en tidning också :) ska läsa och sen sova :) sömn är viktigt!  :P

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: