EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-13
17:45:57

dugga, Slätbaken och excel

dagen började som vanligt med att sängen var mycket varm och jag ville absolut inte slita mig...men vid tjugo i åtta gick jag i alla fall upp :) (snoozade i 40 min alltså)  tog mig till skolan och där väntade det en dugg som var över hela kursen dårå...kändes ganska bra...jag glömde bara vilka som var vilka va NH4, NO2 och NO3...men hoppas det gick bra iaf...får genomgång i morgon så det är bara att hålla tummarna ^_^

sen fortsatte posterarbetet om  Slätbaken, fick börja leta lite bakgrundsfakta om fjorden...gick lite sådär asså...fanns inte så mycket...sen åkte jag på räkningen, vilket var lite roligare men det medförde excelarbete...mitt favoritprogram :D:D:D....eller också inte.  Jäklar vad det bråkade idag!!! (som vanligt) det ville inte göra normala diagram...fast jag gjorde som vi brukar så funkade det inte...det blev bara skit...så testade jag flytta runt lite och då helt plötsligt funkade det...det där är ett skumt program!! men till slut så gick det och det blev lite mer räkning...

...hoppas vi blir typ klara i morgon så vi kan montera upp det och bara ägna oss åt layout på torsdag:) det skulle vara super!


och jag har varit till frisören idag också...har en bara 100 meter från mitt lilla rum och han tar bara 150 kronor så det är perfekt! :D:D  blev mycket nöjd med resultatet :D


men dagen har hittils varit mycket bra :) ska fortsätta med lite excel nu och sen blir det lite läsning i boken Alias Monster som jag pratade om i ett tidigare inlägg :)   ska se till så att det blir en hyfsad tidig kväll :)



hare gott

peace out


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: