EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-01-06
20:28:20

Back in town

ja då var man på plats i regnets stad...två av mina blommor var halvt döda...får se om de tar sig...hoppas på det i alla fall. Åkte från hemhemmet igår vid tre och från Tierp var det tåg till Uppsala och sen buss till Enköping och tre timmar tåg till Falköping och Patrik<3  :D

Kom hem till Patrik vid nio och sedan skulle vi hämta hans brorsa vid ishallen och skjutsa hem honom vid tio...vi hade tänkt inte stanna så länge men vi lämnade hans pappa och Carina vid halv ett...fastnade med spelet "med andra ord" jätteroligt :D:D:D

sen var det ju final i JVM i hockey i Sverige - Canada....
Canada vann med 5-1....de spelade fult och dommarna var osjyssta...med ett snällt ord...men jaja...


Gick upp ganska sent och åkte ut till Patriks mamma och Conny...åt lite och åkte sedan skridskor på dammen bakom deras hus :D:D:D:D:D:D ÄLSKAR SKRIDSKOR!!!!!!  SUPER ROLIGT!!!!
och nu ska Patrik fixa så mina skridskor blir slipade :D så då kanske man kan åka lite bättre :)

Har mått lite halvt sådär idag...men det mesta har gått över nu...lite illamående fortfarande bara...men det tänkte jag att jag skulle lösa med lite te ;P

men som sagt så är jag hemma igen i Göteborg och en gräslig omtenta väntar i morgon :S
bara å hoppas på det bästa :)

hare gott så länge:D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: