EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-04
19:27:27

Vänskap är viktigt

tjohoo :D
dagen har varit bra :) fått lite klarhet på uppgifterna nu och det känns bra :) dock har träningsvärken börjat komma...uscha mig vad jobbigt det är...men ändå skönt :P

satt i skolan till klockan var typ tjugo i tre...sen begav jag mig till Amelie för vi tänkte gå en sväng ner på stan :) kom dit till tre och vi gick ganska så på engång:) vi gick runt på gatorna vid Kungsportsplatsen (vet int vad dom heter) men nu vet jag var lite affärer ligger i alla fall och det var mycket trevligare att gå där än i Nordstan! men vi gick runt lite först och sen gick vi till ett jättemysigt fik och fikade...blåbär/hallon-paj men vaniljsås...MUMS! 

och snöar gjorde det med :D:D:D hoppas det ligger kvar lite...så fint när det är lite vitt :) det är iaf en minusgrad så det kanske håller sig en liten stund:P hoppas hoppas hoppas

sen strosade vi vidare :) det var kul:) kom slutligen till Nordstan iaf och där kollade vi lite på Stadium...har länge letat efter en träningsjacka..en tunn som jag kan ha när jag är ute och springer..men har inte hittat någon..eller rättare sagt...har tyckt de varit lite för dyra...men på Femman Sport så hittade jag en jacka + byxor för 399:- och tyckte att det var jättebra så jag slog till och köpte det :)

vi gick runt lite och var in på Åhléns och skoja runt om olika konstiga plagg :P även Monkey och T-12 besöktes och skojades om...gillade båda affärerna mycket:) inte varit in i dem så mycket förut så det blev lixom ännu roligar då :) en nackdel med att gå runt så länge är ju att fötterna börjar ömma...vi hade en supertur att bussen kom precis när vi ställde oss vid busshållplatsen :D dock smärtade det rejält i lår och rumpa av träningsvärken...hade ju inte känt av den så mycket när jag gick....men den rörelsen att sätta sig ned var ingen höjdare:P


men nu är jag hemma igen...blev ingen träning idag...om man inte kan räkna promenaden mella affärerna :P men jag kanske ska träna i morgon...beror på om vi ska fika...det är nämligen så att Mia hoppade av idag, hon ska sluta plugga :'( så vi tänkte ta en liten avskedsfika...låter lite hemskt, men det är väl ända sättet man kan uttrycka det på(?) hon kommer nog flytta hem ganska snart till norr och sen blir det Uppsala till hösten...kommer sakna henne!!!
 
lite ensamt kommer det nog att kännas Tur att Amelie är kvar!! även om hon inte går samma program länge så kånns det bra att hon finns i närheten:) vänner är viktiga!

jag ska iaf läsa på uppgifterna och kanske räkna någon (om jag kan) och sen inte göra så mycket mer...får jag överskottsenergi så kanske jag tar en promenix i nya träningsdressen :D

ha en fin kväll

peace out
Kommentar:
2009-02-04 @ 22:44:07
#1: Syster

Kämpa på syster, vet att du kommer klara det hela vägen så det så! Kramar <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: