EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-23
22:32:39

Dansken och Ikea

Denna dag har varit väldigt lång och händelserik :D

Det började med att jag var duktig och gick upp i bra tid...kvart över åtta..och åt frukost, vilket tog cirka tjugo minuter, vilket relaterade till att jag kom upp till rummet och kunde lägga mig på sängen i tio minuter vilket var väldigt skönt :)

och det gick jättefort att gå till skolan där föreläsning på halvdanska väntade...det var första föreläsningen på "Atmosfär och oceancirkulation"...nu är det atmosfärsdelen denna vecka dårå. Det gick bra...inte lika svårt som det andra...än...jag tror ju inte att det kommer hålla sig på den här nivån...kändes som gymnasiet. Men även om det gick att förstå så känns det ändå inte som att detta är min grej...jag vet inte...men jag har tills 15 april på mig att reda ut knutarna i hjärnan och tänka lite.

Efter att föreläsningen var slut så tog jag vagnen å bussen till NetonNet lagershop och köpte mig en handsfree. Jag tappade bort den som hörde till telefonen cirka två veckor efter att jag köpt den så jag har skanat det ett tag.

När jag kom hem lagade jag lite mat. Det blev stekt falukorv och spenat-potatismos, gott blev det också! Ett litet tips för att piffa till potatismosen! :D

Vi åkte sedan till IKEA i Bäckbol och shoppade lite, med betoning på lite. Det blev två kuddfodral till mina stora golvkuddar och sen två kuddar och två fodral till Patriks soffa...sdka testa om det blir snyggt först, därför blev det två stycken. Vi åt lite middag där också vilket var yber! Sen åkte vi hem och kollade på Flashdance som är en yberfilm! älskar den!

Känns som att dagen har varit mycket lång, men det har varit en bra dag :) Funderar på att gå och lägga mig nu så jag får sova många timmar :D

hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: