EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-05
14:00:12

Trött morgon och oförstålig föreläsning

Var väldigt seg när jag vaknade...tur att Patrik<3 ringde annar hade jag då inte hunnit få någon frukost i mig :P det där med laktosfria saker verkar funka :) kanske att det är det ändå då...fast det vill jag inte för jag tycker om alldeles för mycket mjölkprodukter...

nu har iaf ännu en skoldag passerat och föreläsningen var helt död...fattade nada och blev lite bitter...stannade nu i 45 minuter ungefär och gcik igenom allt från början i kompendiet och hittils har jag försått det mesta av härledningarna...det enda problemet är att jag ska kunna utföra dem själv också om en sån fråga kommer på tentan...den saken är det lite värre med...men det kanske kommer med tiden...kände att det kanske är på G iaf :)

nu ska jag träffa Amelie och Mia och gå och fika med dem...tror jag iaf...Amelie har inte svarat på sms:et än...men hoppas på det iaf och sen far jag till Patrik...vet dock inte vilken tid det blir än för jag vet ju inte hur det blir med fika och om jag kanske ska träna lite...tror dock bara att jag springer en sväng eller nått i så fall...SATS hade bara sena pass och jag vill inte komma så sent till Patrik för det är inge kul...massa kalas i helgen väntar så en springtur blir säkert bra :P

men ha det så bra så länge

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: