EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-06
10:59:51

snö, snö, snö

ja jag han ju inte springa något igår så jag tog med mig träningskläder och skor till Patrik för att jag tänkte att jag skulle kunna ta en sväng på förmiddagen...smart, smart tänkte jag :) tänkte också gå upp ganska normal tid så ajg satte klockan på nio :) Patrik åkte tidigt och jobbade...vet inte vad klockan var, mörkt var det iaf :P

Lejonkungen började vråla vid nio och jag kände mig ganska pigg, redo för en springtur med andra ord...gluttade lite mellan persiennerna och det snöar som sjutton...och mycket snö har det kommit under natten också....hepp, tänkte jag och gick och la mig igen och snoozade till halv tio men tröttnade på det och satte alarmet på tio i stället :P mycket skönt! :D

idag kommer jag inte ihåg hur dagen ser ut...vi ska iaf till Patriks mamma och gö vofflor :D mums :D vi ska åka skridskor också..fast om det är mycket snö på isen vet jag ju ite hur det blir ...hoppas hoppas...skridskor är ju asroligt jue :P och Patrik ska lära mig bakåt-översteg som jag velat kunna sen högstadiet :P

så...det är hur jag tror att dagen är planerad...mitt minne är ju inte det bästa...alzeimer light kan man ju säga :P

ha en bra dag

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: