EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-04
09:02:44

God morgon :D

Tänka sig :D en till morgon som glädjen sprider sig i kroppen när man vaknar...eller efter två snooze rättare sagt :P han gå upp innan Patrik men det gjorde ju inget då hela kroppen blev jätteglad:D det är så skönt när han ringer på morgonen :) det är en så bra start på dagen :D

lite frukost fixades till också...lyxade till det lite med mannagrynsgröt :D gott, gott, gott! lite frysta bär på det och en mängd russin plus kanel så kunde det ju inte bli bättre :D sen två mackor med baconost...mums! Teet får stå ett tag för det är så varmt...appropå varmt så har jag börjat få upp temperaturen i mitt rum :D nu ligger detn på hela 20,6 °C heeelt otrolig :P

dagen ser ut som igår ungefär...han ju inte med att snacka med Ulf då så jag får göra det idag istället :) hoppas på att det går bra :) sen är det träning klockan fem...45 minuter spinning :D  bodypumpen var göjobbig igår! har lite smått träningsvärk idag...usch usch....fast det är ändå skönt på nått vis...då känns det att man har tagit i :) nästa gång ska jag försöka komma ihåg att ta med mig en lapp och penna så jag kan skriva upp vilka vikter jag har för det glömmer jag alltid... det här med att komma ihåg saker är ju inte riktigt min grej :P

men nu måste jag dricka mitt te så jag hinner med allt annat också :)

ha en bra onsdag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: