EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-05
18:23:44

fika fika fika :D gott gott gott!!!

ååh..det blev en lång fika...tror vi satt där i typ två timmar :) men det var väldigt trevligt :D vi fikade på Cappucino vid Kungsportsplatsen:) det blev en äppelpaj med vaniljsås mums mums :) sen var det kram kram på Mia, vet inte när man träffar henne nästa gång :'( hoppas det blir snart :) Amelie och jag tog oss till Nordstan för att kolla på Intersport om de hade ett par träningsbyxor till Amelie, vilket de hade och det var utförsäljningsrea så det blev billligt också :D

hade tänkt ta 18-tåget till Patrik men kom hem tjugo i sex så det han jag inte...ska ta tio över sju istället...så nu kommer jag missa Du Är Vad Du Äter...ett av mina favvo-program som jag inte kunnat se på väldigt länge...men men...sånt man får ta :P det är ju inte hela världen :P

ska packa det sista nu och fixa lite med bloggen...helt insnöad på bloggdesign nu så ifall bloggen ser konstig ut ibland så kan det bero på att jag mixtrar eller har mixtrat och misslyckats :P

jaja...ha en fin torsdagskväll :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: