EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-10
16:35:30

en helt vanlig dag

Mitt alarm ringde inte i morse...men jag sov inte så hårt så jag vaknade när min ljusstake slog av vilket var tur annars hade jag nog sovit länge, länge...

Föreläsniningen var som vanligt men uppgifterna på eftermiddagen gick ganska bra :) tror att jag förstod dom iaf och det är ju tur. Satt i skolan till tre och sen tog ajg vagnen hem för jag upptäckte att min häl börjat få skoskav...ska kurera den ikväll efter träningen tänkte jag :)

I dag är det bodypump som gäller och det ska bli kul...ser fram emot det...än så länge iaf...jag ska göra lite mer uppgifter för nu flyter det på ganska bra :)

något mer har jag ine att skriva nu...det har helt enkelt varit en helt vanlig dag :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: