EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-15
20:59:11

bitterheten har placerat sig i mitt sinne igen

dagen har varit sådär..i sinnet alltså...hade väl inte orkat stå om inte Patrik varit i min närhet!
åkte från honom med det vanliga tio i sex tåget och var hemma vid halv åtta kanske...min eviga otur med spårvagnarna fanns idag med...kom precis ut från centalen och ser både 2:an och 4:an åka...dock hade jag lite mer tur på bussfronten eller med buss 42 iaf...buss 52 hade också precis gått...men vid Brunnsparken var det bara 3 min väntetid så det var skönt :)

jag längtar verkligen inte tills i morgon! vill INTE till skolan! vill bara gå undan och gömma mig och inte störa någon med mitt bittra humör....synd bara att det inte funkar så


har iaf lagat mat idag...det var kul...det gjorde mig lite glad...det  blev Flygande Jakob och ris...gott gott...inte gjort så mkt annat...mest bara varit en tråkig belastning

kollat på lite andra utbildningar också...dock har jag inte betyg som räcker...vilket är lite tråkigt...eller jag kommer inte in om man kollar på förra årets intagning...det som verkar mest intressant är Häsopromotionprogrammet vid GU...tror att jag skulle tycka om det. Men jag måste fundera mer.

Fick reda på idag att omtentan på intro. oceanografi gick v'ägen iaf och det var skönt att veta:) hoppas turen var med på den andra också...ska kolla upp det i morgon tänkte jag...

men kvällen fortsätter väl här framför datorn antar jag...vad annars...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: