EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-02-11
21:10:50

Begriplig dag med kuddångest

Dagens föreläsningar var faktiskt begripliga, helt otroligt! Handlade om Dimensionsanalys, dynamisk instabilitet och turbulens...och som jag sa så gick det att begripa även om det var lite invecklat. Han jobba lite uppgifter också och de gick bra. Satt i skolan till klockan tre och tog sedan vagnen hem. Bestämde mig för att låta kroppen vila från träning idag och tog mig till Nordstan vid fem. Tänkte kolla efter om Lagerhaus hade 3 betala för 2 på kuddar fortfarande, för Patrik vill ha kuddar i soffan. Detta frambringade beslutsångest och på lagerhaus var kostade dom typ 129:- styck och det tyckte jag var lite dyrt...ska ha sex stycken. Var in på Åhléns också men där var de ännu dyrare och sen Hemtex där det var rimligt pris men då blev jag så sugen att köpa matchande gardiner till så jag fick nästan springa ut därifrån!

när jag kom hem så tog jag mig ner till coop och skulle köpa lite nudlar...dom hade 6 st för 25:- och det tyckte jag var bra så jag slog till, vilket jag inte skulle gjort...det var absolut nada smak...jätteäckliga! har bara smakat kyckling än och den var äcklig! kanske att biff smakar bättre:P får testa den sen någon gång...

känns som att dagen varit fullspäckad och att jag har gjort jättemycket saker men det har jag inte...konstigt :P
jaja hare gott

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: