EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-28
18:55:45

Träffat Hedda :D:D

Idag har det varit till en början jobbig och tråkig dag. Jag var så trött. Men sen så ringde Hedda och sa att vi kunde hitta på något och då blev jag glad :D

Jag gick till henne och var där några timmar och vi pratade i massor och det var så kul att träffa henne igen :D  Vi började sedan kolla på Idol 2005 och Top Model :d  superkul var det att kolla på människor som skämmer ut sig :P   Top Model är ju bara sorgligt. Snygga människor men sorgliga.

När jag skulle gå hem och hade kommit en bit på vägen så blev jag så kissnödig så jag började springa... så lite träning har det blivit idag... löpning 2 km :P Det var lite extra jobbigt då det inte är några gatlampor och jag slirade runt i mina kängor för jag såg inte vägkanten. Men man märkte att man inte var på vägen då snön blev djupare.  Var helt slut när jag kom hem men orkade fortsätta springa till toan.

Mamma hade maten nästan klar och det blev potatisgratäng och nöt-entrecote. Smaskens :D och bästa var att den var ekologiskt :P en ko som mått kanoners :D

Kvällen tillbringas i TV-soffan och kanske en skål glass ska jag ordna mig och hjälpa mamsen med korsord ska jag göra också :D:D

peace out 
Kommentarer:
2009-12-28 @ 19:15:21

sv; kul att du läser den! :p



Tack!!! ;D



Hur mår du idag? :)

2009-12-28 @ 19:15:24

sv; kul att du läser den! :p



Tack!!! ;D



Hur mår du idag? :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: