EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-13
00:30:55

Luftslottet som sprängdes

Inflyttnings-knytkalaset var roligt. Vi käkade kakor, pratade och spelade TP Millenium... Jag tog en promenad till Love som numer bor vid Marklandsgatan...kikade först på eniro innan jag skulle gå var, lite mer exakt han bodde. Det tog ganska precis 35 minuter att gå till Marklandsgatan men kanske en timme innan jag var hos Love... jag hade snurrat runt och letat efter gatan och efter den dryga halvtimmen ringde jag och bad om stöd och jag befann mig då 50 meter ifrån hans boende... sikken osis jag hade...

Var tvungen att gå vid sju så jag skulle hinna hem och fixa några minuter innan jag skulle bege min in till Biopalatset och se Luftslottet som sprängdes med Josse.


Fantastiskt bra film!  den bästa av de tre enligt mig. Lite skumt med tanke på att jag tycker tredje boken är den tråkigaste. Jaja... den var 2.5 timmar lång men det kändes inte för det var spännande hela tiden :D

Väl värd att se! :D

nu ska det bli lite sömn innan en fullspäckad morgondag med lussebak, plugg och löpning :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: