EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-01
21:19:42

Lång dag med sol och plugg

En lång dag her detta varit... klev upp tjugo över sex för att vi började dagen klockan åtta med räkneövningar. Jag hade dock sån speed med frukost och tillfixande och allt så jag kom till skolan redan halv åtta. Satte mig och tog en kaffe och läste tidningen i lugn och ro. Det var skönt!

räkneövningarna gick bra, hon som har det med oss är yberbra! Sedan väntade föreläsning mella tio och kvart i tolv. Det var en väldigt simpel föreläsning då ahn mest förklarade hur en apparat (som jag inte minns vad var för apparat, eller rättare sagt vad den heter) fungerade.

Eftersom vi slutade vid lunch så gick jag till Laplace och åt lite och sedan satte jag mig i en av studiesalarna och gjorde lite fler fysik-uppgifter. Det gick bra... endel är lite kluriga... endel frågor är så att man inte kan få någon hjälp genom att kolla i kapitlet till övningarna utan det är typ så att man bara ska veta... och ibland är det saker man aldrig hört talas om...lite skumt...

Satt i en timme ungefär med uppgifterna och sedan åkte jag hem. Eftersom solen strålade tog jag en löptur... kände att det behövdes en sån dag som denna. Kom fram till igår när jag försökte sova att problemet var nog att ajg inte tränat så mycket sista veckan, att det är orsaken till mina sömnproblem... sov exempelvis 3 timmar i natt... och tidigare nätter har det inte blivit mycket mer...

...ligger väl och funderar en massa och sen massor med överskottsenergi på det =svårt att sova. Jaja... får väl se om det blir bättre i morgon kanske...eller redan ikväll(?)

har förresten börjat skriva rent lite anteckningar... satt 2,5 timme när jag kom hem efter joggingen :D  duktiga jag!

nu ska jag lägga mig och sova...eller först ska jag lösa lite sudoku i min tidning som jag köpt :D  massor-med-klurigheter-tidning :D:D

peace out
Kommentar:
2009-12-03 @ 11:59:57
#1: simone

sV: Ellerhur, det är inte ofta man får den egentiden :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: