EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-27
18:55:52

Kamelot och Stratovarius





Hittade två 'nya' band igår som jag började gilla starkt nästan på en gång :D Kamelot och Stratovarius heter dom. Har inte hunnit lyssna över-mycket på dem men hittils tycker jag de är bra :D  Lite likt Sonata Arctica låter de och jag gillar ju sonata också så kanske inte så konstigt att jag gillar dessa.

Det som är roligt är också att båda banden kommer spela i Götet i vår :D  kanske jag kan dra mig till någon av konserterna i alla fall... helt vill jag se Kamelot :D får se hur det blir... ska ju på Thåström och måste väl hushålla med pengarna. 
Kommentar:
2009-12-29 @ 16:35:20
#1: johanna

SV: Härligt med någon som inte ogillar min sorts musiksmak! Sonata Arctica är grymma, Kamelot likaså. Då måste även jag spana in Stratovarius ju. Vill också gå på konserten... :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: