EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-25
13:46:36

Julafton med både hårda och mjuka paket

Då var julafton över för detta år och nu är det till och vänta på att det nya året ska komma. Ska försöka göra år 2010 till ett toppenår :D

Lite bilder kommer här från gårdagen på mina klappar och en matbild :)


Lite julbord hade vi på kvällen efter julklappsutdelningen. Massor med smaskig mat :D


En halvbra bild på det jag fick av Systeryster Frida. En Rubriks kub :D sån hade jag tänkt köpa efter jul men det behöver jag ju inte nu då hon läste mina tankar. Fick en tändsticksask med Ernst på också som skämt :P


Denna fick jag av Inger och Jaak och denna stod högt upp på min julklapps-tips-lista. Den kom ut på svenska nu lagom till jul så då blev det lite lättare att förstå. Orginalspråket är norska och det kan bli lite klurigt ibland :P

Liten samlingsbild. Strumpor, en skål och under skål-lådan ligger två pizza-plåtar inlindade i papper... sedan har vi en duk från farmor... fick också en klädhängare som jag ska ha i hallen men den ser man bara den runda foten av...den kom i 11 paket :P   en spikmatta fick jag också och det är så skönt att ligga på den :D

Jag tror att jag fick med allt. Det var en fin kväll och det är så kul att ha lite folk här... i morgon kommer mormor och morfar och min moster Katarina med familj :D har inte träffat kusinerna på evigheter nu så det ska bli skoj :D

Idag ska jag bara slappa. Skulle ha gått på julotta i morse men bestämde mig redan igår-kväll/natt att jag skulle hoppa över det. Det är typ enda gången jag går i kyrkan på året annars :P

Ska gå och käka mer godis nu :D

peace out
Kommentarer:
2009-12-25 @ 19:16:22
#1: Anja

Svar:

Ja, absolut! Vad kul att höra att det gör dig glad :) Sköt om dig!

2009-12-25 @ 22:05:52
#2: Calle

Ser ut som om du kan bjuda på en kopp kaffe när jag kommer hem... ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: