EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-30
12:03:01

Igenfrusen bil

Räzzer fårrden ville inte öppna sina dörrar för mig när jag som allra helst vill det. De har frusit igen totalt! Kanske för att det är 20 minus och den inte varit igån på några dagar. Det var till och med is-stjärnor på insidan av rutorna!

Såklart så hade mamma och pappa med sig låssprayen när de åkte för att köpa ny tvättmasikn också så jag fick stå och elda på nyckeln och försöka få det att tina på så sätt... vet icke hur varken nyckeln eller låset påverkas av detta... och det hjälpte inte särskillt mycket heller. Försökte också få upp bakluckan så jag kanske kunde krypa in den vägen...men icke... den var lite stelfrusen som resten av bilen.

Jag som äntligen skulle få träffa min kära Karro... nu gick det på sket också... suck...det är inte min dag idag!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: