EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-01
19:09:52

Fiskebäcks hamn och tillbaka

I dag har det varit fint väder hela dagen så jag bestämde mig för att ut och springa när jag kom hem. Det blev till Fiskebäcks hamn och tillbaka. Det tog cirka en timme... det är 9 km fram och tillbaka och det är asfalt hela vägen vilket jag kände att jag måste börja springa mer på då hela GBG-varvet går på asfalt (om jag inte minns fel)...

Det var riktigt tungt ibland... tung i benen liksom...men jag lyckades hålla löpningen i alla fall och inte börja gå... hade håll också nästan hela vägen till Fiskebäck....det var lite jobbigt också.

Jag sprang inte så fort men ändå hade jag en medelpuls på 171 slag/minut vilket är ganksa mycket för min del...med tanke på hastigheten jag höll så jag misstänker att det kanske är så att jag börjar bli förkyld... får se hur det fortsätter...

Det var en härlig tur men då det var minusgrader fick man var lite extra uppmärksam så man inte halkade på någon isig fläck... lite jobbigt att andas blev det med minus i luften men det är sånt man får ta ;P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: