EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-21
18:30:20

En dag i stan :D

Matilda och jag låg och pratade jättelänge igårkväll :D  tror klockan var två när vi släckte och sov...jag kunde inte sluta prata jag tyckte det var jätteroligt :D

Kvällen hos Tim och Malin var jättekul :D julklappsleken var rolig :d  dock fick jag bara ett paket med träkol i :D så nu kan jag göra upp en brasa på balkongen ;P  Malin hade gjort jättegoda praliner och kakor och sedan hade hon tänkt till extra och bakade aldrig pepparkakor utan skivade bara upp degen och la fram :D  JÄTTEGOTT!!!!

Idag har Jag, Mamma och Matilda varit in till stan och handlat lite... mamma fixade sista julklapparna och jag var smakråd för hon ville ha någon ny fin tröja men hon hade så otur med storlekarna så det blev inget :( jag köpte två nya nagellack och en liten julklapp till Jo som jag ska skicka :D

Ikväll blir det lungt :D ska snart äta mammas hemgjorda köttbullar och pappas stuvade makaroner (godaste i världen!!!) och sedan blir det kanske tv :P

I morgon ska jag åka skidor :D:D:D  tjohooo :D

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: