EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-30
16:13:02

En tänkt årsresumé blev inte det.

Ju äldre man blir desto fortare känns det som att tiden går. Detta år känns som en evighet smatidigt som det känns som att det gått superfort... känns som att det hänt så mycket samtidigt som att det känns som att det inte hänt något vettigt alls...

Hade tänkt skriva en sammanfattning över året men det skiter sig totalt. Vill man veta hur mitt år har varit får man kolla i bloggen. Har suttit i 1,5 timme och försökt få ihop något men det går obra. Orkar inte.

Det enda jag kan säga om året är väl att jag tänkt alldeles för mycket. Vilket har lett till alla olika handlingar och ibland har jag väl inte tänkt alls och då har det lett till andra saker. Jag har lärt mig massor, både praktiska saker som är bra att kunna och saker om mig själv.

Fick mitt nya måtto också under den senare delen av året. Vilket då blev "Man ska aldrig säga aldrig och inte heller 'det händer inte mig' "

Jag tror inte jag kommer tänka mindre under det kommande året och vi får helt enkelt se vad det leder till för tokigheter.

Jag välkommnar år 2010 med öppna armar!

Kommentar:
2009-12-30 @ 22:26:12
#1: Simone

Så välkomnar jag 2010 jag med :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: