EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-23
09:20:48

Bocken har brunnit

Julbocken var övertänd när polisen och Räddningstjänsten kom till Slottstorget.Fotograf: Roger Nilsson
Gävles julbock i lågor. Bilden tagen från Gefle Dagblad
I natt strax efter tre brann den, den omtalade julbocken i Gävle. Den var övertänd när polis och räddningstjänst kom dit.

Årets bock var den 43:e i ordningen och den var 13 meter hög.

Jag är i alla fall glad att jag han se den innan någon hade lite roligt. Synd bara att jag inte fick se NF:s bock... den blev kastad i ån för någon vecka sedan :( jaja... det kommer en ny nästa år :D

peace out
Kommentar:
2009-12-29 @ 10:29:11
#1: tallica

tack för dina varma ord tjejen! Jag ville oxo se den berömda bocken i Gävle brinna!!! Fast å andra sidan...det kanske var jag hehe...eller nej nu ska vi inte ljuga...så modig e ja inte hehe

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: