EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-12-14
19:14:40

1,5 poäng från G(odkänd)

Surt och beskt som en grön citron blev allt när jag var och hämtade min omtenta i Mekanik som jag gjorde för tre veckor sedan... jag var 1,5 poäng från Godkänd. Blev lite less när jag såg det... yttlligare en tenta att göra alltså... nu är det två... har anmält mig till omtenta på matten del1 som är den 11 januari. På fredag är det tenta för matten del2... jag ska försöka klara den nu på första försöket så jag kan sluta tänka på i alla fall en sak... men sedan har jag en fysik-tenta efter jul också närmare bestämt 16 januari... den ska jag också plugga till på 'lovet'.

Undrar när jag kan göra om mekaniken igen(?) kommer vara väldigt mycket. Vi ska ha en demonstration också samma vecka som de två tentorna efter jul... ska nog höra efter om vi inte kan ha den veckan efter istället så det inte blir så väldigt mycket och att man kanske kan fokusera på attt klara den fysik-tentan som är den 16:e. 

Jaja, jag får väl fortsätta bita ihop då... fast jag egentligen inte orkar...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: