EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-19
09:07:40

Tryckkammare och Järntabletter

Vi var som sagt ett gäng till Uddevalla igår och provade åka tryckkammare :D   det var väldigt roligt! 50 meters djup och där var vi i fem minuter. Tryckutjämnade väldigt ofta på vägen ner vilket var ganska nödvändigt men jag glömde istället bort att andas..hehe..men det gick ju bra ändå...jag kom på mig själv iaf :) Man var ju lite lätt djupberusad också där nere och sen pratade man roligt...alla hade heliumröster. Det var jättevarmt påvägen ner och sedan när uppstigningen började så blev det jättekallt. Blev jättemycket ånga i hela kammaren.

Det var väldigt roligt och läkaren som var väldigt intressant att lyssna på och man lärde sig en hel del. Efter vår vistelse dr var det Donken på Torp som gällde för alla var lite hungriga...smaskens :D

Sen filmkväll men Calle och Oscar...såg The International...eller en halvtimme iaf...men om jag skulle kolla på den i lite vaknare tillstånd så kanske den är bra :)

Innan det hade vi också en tävling om vem som vågade äta flest järntabletter...undrar vems idé det var?? Allas magar mår lite konstigt idag faktiskt tror jag...haha...det var det elakes idé...tror det ändå blev oavgjort, vi åt sex stycken var...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: