EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-25
20:00:24

Lite bilder och lite om dagen

Lite bilder från när vi i personalen åkte till Hållö innan vi hade tacofest på centret :D


Hållö fyr



Del av Hållö... det är väldigt fint där och nu gick solen ner så precis och det var så fint!



Vi var längst ute på udden som vätter ut mot havet. Vågorna gick rakt på där och det var så härligt att stå där! sen slog det ner blixtrar i horisonten och allt var bara så fantastiskt! synd att min kamera inte lika fantastisk och kanske hade kunnat fånga blixtrarna.


Jag hade iaf väldigt roligt den kvällen :D




Kort kort hår blev det...och det är Calle och hans trimmers förtjänst...



Idag har jag inte gjort mycket...försökt plugga, vilket har gått ganska bra. Känns som att jag inte vet vad det är jag inte kan. Stöter på nya saker hela tiden känns det som. När jag läser det så kommer jag ihåg men jag vet inte om jag skulle komma ihåg om det kom en fråga på det.

Jag var iaf ner till centrum och köpte lite mat i morse...kylen var ju helt tom...men jag köpte lite frukost och satt mig på ballkongen.


frukost på ballkongen...jucie, havregrynsgröt med russin och mjölk...fantastiskt gott! och skolböckerna framme :D



Hade tänkt att jag skulle kolla in SATS Frölunda idag också men jag somnade...och sen var det försent...får ta och kolla på det i morgon istället...kan ju inte plugga konstant hela dagen...koncentration och diciplin finns inte riktigt.

Och nu kom det ambulanser till mitt hus...låter förfärligt illa...två stycken....undrar vad som hänt??

nu ska jag fortsätta med min lista...har inte mycket kvar nu...och lyssna på Crash Test Dummies

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: