EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-29
12:08:41

Omtenta med en lätt smekning nervositet

Tjingtjong!
En ganska glad Elinor är det som slagit ner sin röv på stolen framför sin fantastiska dator. Har precis kommit hem från GVC nu och det känns som att tentan gick bra. Jag har pluggat endel och det har kännts både hopplöst och hoppfullt. Igår kom min faster Inger hit och jag hade pluggat lite på dagen och sedan när hon kom så fick hon hjälpa mig lite med en översättning. Vi diskuterade en hel del också och allt känndes genast mycket bättre.

I morse åt vi en fantastiskt god lunch på min balkong och solen lyste och jag var jättenervös. När jag gick ner till spårvagnen var jag så nervös att jag nästan blev kissnödig... nervositeten tror jag berodde på att jag pluggat ganska mycket men ändå var osäker...tänk om det var helt andra frågor och att allt var jättekonstigt. Väl på GVC så var det två till som skulle skriva samma tenta som mig... båda bekanta från exkursionen och kursen i våras.

Jag satt i två timmar ungefär innan jag var helt tvungen att gå på toa för det han nästan bli kris. Då hade jag en fråga kvar och den var lite knepigt fromulerad så jag satt på toa ett tag och tänkte. Sedan skrev jag ner det jag kom på och lämnade in tentan och började hoppas på att det kommer gå vägen :D

Nu är jag tillbaka i höghuset och jag och Inger ska snart äta lite lunch på balkongen och sedan ta oss ut i blåsvädret. Ska in till stan sedan och också innan hon åker hem ikväll.

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: