EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-13
21:12:10

Knappt minne av dagen...skumt

Även denna dag har gått med stora kliv framåt. Det har inte hänt överdrivet mycket och jag har befunnit mig på centret hela dagen. Har hjälpt Lisa lite med material till aktiviteterna som ska hållas på Bokenäs i morgon. De ska ha femkamp, så vi har pysslat med det sista.

Har faktiskt inget minne av hur dagen egentligen har varit...känns konstigt...kanske har jag varit så stressad att jag gjort allt i någon sorts dvala eller så avslappnad att jag inte tänkt alls...jag vet inte (?)   men nu känns det bra iaf så jag ska nog inte fundera mer på det...
 
Åkte med lite återvinning nu i slutet på dagen och sprang in till Lotta på Gurka & Granit med lite grejer sen med kassan till butiken och sen till Jennie i sin butik Donello och hjälpte halvt till att stänga den... tjötade mest kanske  :P

Efter att ha hjälpt Jennie så gick jag tillbaka till Lotta och fick då en smaskig lasange :D  superlativt gott var det! :D

Nu sitter jag bara här och väntar på bättre tider...kanske det löser sig snart eller så kanske inte :D  vem vet...inte jag iaf :D

peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: