EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-19
13:46:34

För många järntabletter känns i magen

Nu börjar det känas lite lätt i magen att jag åt något för många järntabletter igår... sitter i butiken och är helt själv så det finns ju inte direkt någon chans att gå här ifrån och göra något åt saken...eller försöka...kommer ju bajja järnbitar! Undrar hur Calle och Oscar mår... man kunde få både hårda eller lite lösare biverkningar... känns som jag får hårda..har aldrig ätit järntabletter innan... så jag har iaf inte järnbrist....

Det händer inte mycket här heller... har vikt tvätt åt en Joakim som inte kommit än och sedan tvättat till Lisa... det är också mer turistinformation än dykrelaterad information jag får ge... lite engelska får man öva också och det är ju positivt :D

Tror jag ska vara här till klockan sju ungefär..får se hur mycket folk det är..kanske bli längre också...ganska långsamt är det och jag glömde pluggboken också vilket var dumt... den hade jag velat ha nu...konstigt nog vill jag läsa i den idag.

jaja...kanske återkommer om magrapport senare...eller kasnke inte...

peace out
Kommentar:
2009-08-19 @ 15:52:31
#1: EMMA

ska läsa den!



Tack så mkt!



Kram Emma

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: