EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-26
19:14:36

En dag med plugg och promenad

Har pluggat ganska så mycket idag...men fortfarande känns det som att jag kan grejerna när ajg läser dem men inte om det skulle komma frågor på det. Har inte läst långa stunder utan har gjort lite pauser...läste introduktionen i divmasterboken också vid ett paustillfälle och städade lite vid ett annat.

När jag på eftermiddagen skulle se om jag kanske skulle kunna hitta till den stora Ica MAXI butiken här i närheten så villade jag bort mig... hade ont i huvudet så jag tänkte att lite luft skulle nog göra susen. Men istället blevf det värre när jag tillslut inte visste var jag var...

...hittade iaf spårvagnsspåren och följde dem och hittade att jag var vid Axel Dahlströms torg (tror det heter så)   vilket var ju jättelångt hem! tog en halvtimme att gå för vägen var så krokig. väl hemma pluggade jag lite igen och antecknade saker jag inte förstod klart och ska nu kolla upp dem på internet.

Ska kolla SATS idag också...blev ju inget sånt idag eftersom ajg var puckad och inte bokade det igår...har ju bara internet på kvällen efter sju och senaste passet är halv åtta så då är det försent att boka. Men jag hoppas de har ett pump-pass i morgon som jag kan gå på för det vill jag så gärna så :D

nu ska jag som planerat gå igenom listan för vad jag ska kolla här på nätet så jag fattar något kanske...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: