EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-08
20:46:03

Center, tre av fem

Då var tre av fem dagar som centeransvarig över... det tar på mer än man tror att vara på centret en hel dag...från halv åtta till nio på kvällen...ungefärlig sluttid vid nio...saker och ting tar längre tid än man tror.

Har varit väldigt trött nu senaste dagarna och i förrgår kväll somnade jag framför en Ebba Grön konsert som jag har på datorn...vaknade av att jag fick sms och då var klockan tio i åtta på morgonen och datorn stog bredvid mig i sängen....jag skulle då ha öppnat centret vid halv åtta... så kan det gå...

Det har varit riktigt mycket kajaker ute nu också...dom är jobbiga att konka fram och tillbaka...när man är själv är det extra jobbigt för jag tycker inte om att gästerna ska hjälpa till att bära...men de blir så illa tvungna för jag klarar det inte själv...idag har vi haft tio kajaker ute av elva så det är riktigt bra tycker jag...men som sagt jobbigt 

Har iaf lyckats se Slumdog millionire hela nu...fick dela upp det på tre omgångar... men den var riktigt bra :D


har inget vettigt att skriva om så ...

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: