EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-08-30
17:42:24

Bio

Är nyss hemkommen från biopalatset efter att ha sett senaste Harry Potter filmen :D   den var riktigt bra faktiskt!  Fast om jag läser boken nu igen så kommer jag nog kunna anmärka på ganska många saker. Det gjorde jag när jag såg femman....läste boken när den kom ut och sedan kollade jag på filmen något år efter och tyckte att den var ju bra...sen läste jag boken efter att Matilda klagade på filmen och då blev filmen inte lika bra längre.

Nu är det bara att vänta till 18 september....då har Flickan som lekte med elden premiär... ska bli hur spännande som helst!!!

Jag har också idag gjort något jobbigt!  Jag har slängt mina favorit jeans. De är lite trasiga i mina lagningar så jag tog mod till mig att slänga dem...har nu köpt nya. Känns hårt!


peace out

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: