EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-24
07:31:58

Tenta

okej...tentan börjar om en och en halv timme....är lite nervös faktiskt! Kunde inte sova i gårkväll heller...gick och la mig en bit efter tio och efter att ha pratat med syster Matilda i en och en halv timme :) det var ett tag sedan och jag fick lite positiv energi av att prata med henne :) Sen kunde jag inte sova...klockan tolv var jag klarvaken och var på toa för andra gången den kvällen (kanske p g a allt te jag druckit) :P Men tillslut måste jag somnat för jag vaknade till djungelvrålet :)

Jag har ingen direkt känsla till tentan...iblan kan man ju känna att det kommer gå åt skogen eller att na absoolut kommer klara den...men jag har ingen av dom känslorna i mig för tillfället...brrr...vill verkligen klara denna! 

jaja, jag får tänka positivt!

peace out 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: