EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-17
07:36:44

Stockholm

Efter att vi analyserat våra prover från igår och fått tillbaka postrarna så drar jag till huvudstaden. Jag åker vid tjugo i tre och kommer fram vid kvart i sex. På tåget får jag sällskap av Inger som varit här i Gbg på möte. Väl i Stockholm ska jag träffa min underbara Frida. I morgon lördag ska jag se henne dansa. Det ska bli kul! Sen kanske på söndagen ska jag träffa Jennie som jag träffade på Smögen första gången i somras...hon är just hemkommen från några månader i Thiland och jag har inte träffat henne sen i augusti. Hoppas hon har tid att träffas...och att jag har tid också...Mamma kan aldrig bestämma sig om hon ska till Stockholm eller inte...får kanske reda på det idag.

Jag gick och la mig tidigt igår och tyckte jag var så duktig. Men något sova fick jag inte...hade så sjukt ont i benen! Tror jag somnade en liten stund för jag vaknade vid halv ett och hade ännu mera ont ch huvudet sprängde...tog mig en Ibumetin och la mig igen...tog litet tag innan den började värka men när den gjorde det kunde jag sova och sov som en gris tills klockan ringde halv sju. Snoozade till tio i sju och gick sedan upp....nu sjuter jag av en väldigt got havregrynsgröt.

Så ser min dag ut...vet inte om jag hinner skriva i helgen...får se om jag lyckas beslagta någon dator...


peace
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: