EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-10
08:37:08

Smögen Smögen Smögen

I dag bär det av till underbara Smögen!! Solen strålar här i Falköping och det hoppas jag den gör där också! Ska bli en superlativ helg (hoppas jag) och som jag har längtat! Det är inte jätteviktigt med dykningen känner jag...det är ju väldigt kallt så jag förblir nog landkrabba denna helg...men ajg längtar efter att se alla andra dykare som är glada efter fantastiska dyk.

Åååh vad jag längtat efter detta hela vinter!!

peace out

(vem är du anonym som har kommenterat??
Tack iaf :D fina kommentarer :D sånna man blir glad av! )
Kommentar:
2009-04-10 @ 11:46:08
#1: Camie

SV: Hahaa, nej mina buskatter hittar alltid på nå nytt ;D



Åh tack så mycket! Och det samma :D



Hoppas du får en toppen dag! ^^,

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: