EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-20
00:16:30

Slut på Sthlm helgen

Då var man hemma igen efter några dagar i huvudstaden. Det har varit jättekul att träffa Frida och vi har haft det roligt :D Föreställningen var hur bra som helst och efter den så åt vi pizza som danslärarna beställt. Hela Fridas klass var underbar och efter pizzan och en del av Fridas rosevin så gick vi till en bar och där drack jag årets första P2 :D fast den var lite för stark...bättre på Smögen :P

Frida och jag var duktiga och lyckades missa alla tunnelbanor precis vid byterna så det tog ungefär två timmar att ta sig hem. Båda hade huvudvärk och var jättetrötta...kom hem vid tre...somnade bums...


Frida och Jag på kulturhuset :)

Idag så hade Frida hudvård och makeup-lektion med mig med Mary Key produkter...det kändes bra...sen åt vi en god frukost och kollade på Alcazars nya video...Frida och flera från hennes dansklass är med!! Sen åkte vi in till stan och träffade mamma och Inger och åt på kulturhuset...Frida och mamma åkte buss hem till Gävle vid halv sju så Inger och jag åkte ut till Ektorp och kollade på hur det såg ut där nu nät det är ombyggt (Inger och Jaak bodde där förr) Det såg lite konstigt ut men jag hade inte tackat nej till takvåningarna :P

Vi åkte in till stan igen och ut på kungsholmen och kollade runt lite innan vi begav oss till centralen och mitt tåg. Tågresan var ganska trist...tur att Thåström finns!

Det har varit en fantastisk helg! Men nu måste jag tillbaka till verkligheten...tenta på fredag...måste klara denna!!!

peace out
Kommentar:
2009-04-20 @ 18:30:28
#1: Anonym

Låter härligt!!



Och angående tentan: You will do it! I belive in you! <3<3<3<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: