EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-13
14:58:57

Sista Smögendagen

Ännu en fin dag på underbara Smögen. Det har varit i princip vindstilla hela dagen än så länge och fyra utfärder med massa nöjda dykare. Även om det har rulla på bra hela dagen så har det ändå inte varit så mycket att göra. Gått runt och pysslat lite med allt möjligt.

Jag skulle ha fått vara på båten idag men jag kände verkligen inte för det, vilket är väldigt konstigt eftersom att vara ute och vara på båten är det bästa som finns. Men nu kändes det inte som det var roligt. Daniel fick göra det i stället och han gillar ju det med så han var nog nöjd han med.

Patrik och Jag åker hem nu i eftermiddag vid fem typ. Han ska upp och jobba tidigt i morgon så han ville vara hemma i tid. Ganska skönt för mig också att komma hem i lagom tid så jag orkar upp i morgon.

nu ska jag gå ut och njuta av tiden!

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: