EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-20
13:46:20

Lugn dag övergick till fullbokad dag i ett nafs

I morse var sängen så där jätteskön igen...snoozande i en och enhalv timme vilket ledde till att det inte blev någon frukost och jag fick ha lite tempo på min gång till skolan. Vi hade inte någon tid på schemat idag men Johanna och jag hade bestämt elva. Vi hämtade vår poster och satte oss i datasalen. Efter tio minuter insåg vi att det var helt onödigt att vara i skolan överhuvudtaget så vi gick hem igen...det var bara förberedelse inför redovisningen som skulle göras. På vägen hem svängde vi in på vårat favoritglass ställe...jag tog en kula med viol/lakrits och en med saffran smak...MUMS!!

Sen när jag kom hem tyckte jag att det var perfekt att tvätta när jag kom hem så tidigt. Jag bokade en tid och gick och sorterade tvätten och åt upp resterande delen av glassen. När jag sedan en halvtimme senare kommer till tvättstugan är det någon som tagit maskinerna. SUCK! sånt händer bara mig! Fick boka en annan tid istället....

Ska ta mig till Maxi sen och handla lite och så blir det kanske lite spinning och core också på SATS...måste ju träna på redovisningen också...blev helt plötsligt ganska mycket att göra idag...hehe

jaja...hare gott så länge :)

peace out
Kommentarer:
2009-04-20 @ 20:01:31
#1: Anonym

Mmm, gillade också kenny, men tyckte som du om skarsgård, han var bra när han skulle spela töntig, men annars... rött var vinet, du får komma hit i sommar så pimplar vi :P

2009-04-20 @ 20:03:00
#2: Syster

mmm, kenny var bra, men tyckte som du om skarsgård, han var bra när han spelade töntig, men annars... rött var vinet, du får komma hit i så får vi pimpla :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: