EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-25
23:32:06

Långkväll med GH och Speedway

Skjutsade Patrik så han var i Tidaholm vid fem tiden och sen åkte jag hem och slog mig ner i soffan och körde lite GH...Det blev tråkigt ganska snabbt och det blev lite minröj istället :P  Sen ringde Ebba och ville ha svar på lite frågor till ett reportage som hon ska skriva i svenska C...vi har pratat om det länge men det har inte blivit av men nu fick hon svar på frågorna och det var roligt och det blev en hel del skratt :P

Jag kom senare på att ajg ju kunde göra ett eget band på GH så jag börjar från början och kör alla låtar och att jag inte kör på Patriks...då får jag tjäna in nya låtar och gig själv det känns roligt :)

Sen ringde det på dörren och Patriks mamma kom förbi :) vi har kollat på speedway nu och det blev en andra plats för Fredrik Lindgren. Vet inte var Andreas Johnsson slutade men det gick inte så bra för honom mot slutet iaf...det är roligt att kolla på speedway...speciell när det går bra för någon svens :P   jag har inte kollat på speedway sen Tony Rickardsson var med och det var ju ett tag sen nu...hehe

Ska hämta Patrik snart i Skövde...han har inte ringt än men det hoppas jag han gör snart :)

peace out
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: