EllenElinor - Elinor Näslund's blogg

2009-04-25
15:01:57

Guitar Hero

WIIIE :D :D :D
Jag är så GLAD!!! (just precis nu alltså)

Jag klarade de två sista låtarna på Gitar Hero III  Legends of Rocks...eller rättare sagt de som jag sparat till sist. Det var Metallica med One och Slayer med Raining Blood. Har inte spelat på ett tag heller men tillslut lyckade jag klara dem :) inte med jättebra procent direkt och det var verkligen på håret att jag inte skulle klara det :P Men som sagt jag klarade det och jag är jättenöjd! Nu är det bara ett battle kvar med Lou och det är galet svårt...har kört det några gånger men jag orkar inte mer nu...det är så jäkla jobbigt när han får alla bra grejer och kan vara ond mot mig och jag inte får något och inte kan ge tillbaks.

Jag har provat lite på hard också men det käns som att det får vänta ett tag...det blir svårare än man tror med den orangea knappen...får jobba lite på det :P

Men alla medium utom det där battle with Lou är fullbordat :D  STOLT!!!


peace out


Kommentar:
2009-04-25 @ 17:23:19
#1: Sofia

Haha, det är väl tur det iallafall. Att man kan kolla på dansfilmer och drömma att man var lika grym som dom är på att dansa :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: